Imorgon är en stor dag

Jag är fortfarande lite dålig. Inte lika mycket hjärnkeps som igår, men halsen är lite trött. Och jag har inte babblat på i 180, jag lovar. Jag sov mest igår.

Jag såg en film på youtube om morgonyoga, som man gör i sängen just när man har vaknat. Jag tyckte det lät jättefint och mysigt, en riktigt bra start på dagen. Men... Jag glömmer ju alltid bort det. Jag är så borta när jag vaknar att jag bara zombie-reser mig ur sängen och stapplar iväg. Sen kommer jag på det igen när hjärnan kickat igång efter lite kaffe. Då är väl ögonblicket förbi? Då måste man göra vanlig tråk-yoga istället.

IMORGON kommer min lilla Emelie hem! Jag blev så glad att jag höll på att börja gråta när jag insåg det. Herregud, imorgon. Vilken lycka!

Nu ska jag hänga min tvätt och åka till den hostande hästen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0