Fantabulous!

Underbara, UNDERBARA väder! Som vi har längtat. Nu blir jag överlycklig om det håller i sig.

Jag skolar mig ingenting mer denna vecka, jag har pingstlov till och med tisdag nästa vecka. I like.

Jag var ute med hästen på galoppbanan idag. Först lite trimning, sedan lek. Vi låtsades vara ett galoppörekipage på Täby och hästan blev så glad att hon sparkade bakut och krumbuktade. Jag ylade av skrämd förtjusning.

Nu blir det uppsatsskrivande, igår bytte jag ämne. Igår skulle man ha lämnat in den definitiva versionen av uppsatsen. Hehe. Men nu blir det om Monsieur Yves Saint Laurent och hur han har förändrat modet för les femmes!

So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0