Brottskod: försvunnen

Japp! Det är min lördagkväll. Jag har jobbat hela dagen och kommit hem och ätit middag. Mamman lagade en fantastiskt god fiskrätt, which made me mätt! Nu är det tyvärr ganska kort tid kvar tills jag somnar. Det är lite tråkigt, jag önskar att jag hade massa energi till att gå ut och träffa mina fina vänner, men det har jag inte... Dessutom känns det lite beige att vara femte hjulet med två par. Fler, om jag har otur! Det är ju trots allt en dag imorgon också (TANTvarning!) och jag vill träffa fina Saga och hänga i stallet.

Det var som vanligt mycket på jobbet, tålamodet tryter i de mest bisarra ögonblicken, inte då man tror att det ska göra det. Som när en kund lägger upp en 15-kilos säck med hundmat på bandet. Då skrattar man ju bara. Men sen, när en kvinna virrar till det med löpnummer och pinkoder kokar jag i hela kroppen. Nåja, oftast är det okej, ibland roligt!

Så... ja. Här slutar lördagkvällen för en tant i sina bästa år. 23.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0