Oops I did it again

Jag måste sluta sova på kvällarna! Jag vaknade till för en halvtimme sedan. Jag kanske sov i två timmar... Suck. I natt låg jag vaken till ca 03.30. Vad är vitsen med det? Förutom att jag hetsade upp mig över hur trött jag skulle vara idag. Det var visserligen inte så farligt, men jag tog mig vatten över huvudet när jag trodde att jag var heeelt frisk (jag känner inte ens smak för fasiken!) och åkte med syrran hem till Isabel och blev bjudna på en finfin lunch! Vanja och hennes underbara bebis var där också. Likaså hennes kille och Isabels bror. Vi satt där i några timmar och drack kaffe och åt glass och myste.


Nu är det sommarlov för bövelen! Idag gjorde jag det sista i skolväg, sista tentans betyg trillade in också, och även fast jag inte fick det högsta betyget var jag nöjd eftersom att jag inte hade pluggat. Ett C är inte så illa då.

Nu väntar jobb och vissa lediga dagar, studentmottagningar, stallhäng och vanligt häng. I juli är jag heeelt ledig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0