Läjdig

Mon dieu. Jag är trött. Jag har jobbat hela helgen, med undantag fredag då jag var tvungen att ge bort mitt pass till en annan... arbetare. Sjukdom.

Nu är jag frisk och är så lyckligt lottad att jag är ledig heeela måndag, tisdag, onsdag och torsdag! Sen jobbar jag fredag, lördag, söndag och kanske måndag, jag har inte kollat ännu.

Imorgon tänkte jag schova uuut som jag hahaha har en vag förhoppning om. Innan de ansar slottshäckarna med nåt som låter förjävligt ända in i hjärnan. Men tills dess, till 8.29, DÅ sover jag. Mobilen AVSTÄNGD. I alla fall. Jag tänkte inte mer än att hoppas på fint väder och inviga nya bikinin i solen. Kanske skrämma över Isabel. Och rida.

På tisdag samma sak. Tror jag. Jag hade massa planer men de blev för många att det istället inte blev någonting alls. Passar utmärkt. Onsdag blir det shopping på morgonen med mor, och sedan födelsedagsfirande på eftermiddagen. Slutligen går torsdagen i studentfirandets tecken, ner till Strömsholm ska vi, titta på utspring ska vi, äta studentmat ska vi! Sedan tuffar vi hemåt igen.

Det är min vecka, folks. Nu ska jag grilla kycklingspett och äta massa ost och kex! Mmmmm!


Kommentarer
Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 06:52:08
URL: http://www.nike2us.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0