Den stora finalen

Som sagt... I mitt CV ska det stå: Utmärkt stresstålig.

Det ska aldrig stå att jag blir så jäklarns sjuk efter en period med stress. Ingenting om min magkatarr som flammar upp.

Om jag bara kunde får vara frisk!!! Jag har inte tid med denna megaförkylning. Jag kan väl få ha en liten, där man bara är lite snuvig och hostar en gång eller två. Inte såhär där näsdukar samlas i tusshögar omkring mig och en deadline flåsar mig i nacken.

Jag mailade min lärare, hon lär väl boka in en tid för giljotinering, men jag klarar det bara inte. Jag kan inte sitta på ett seminarie och leka zombie. Det tar sån tid att åka in att jag typ dör av hjärtsäcksinflammation när jag är framme. Jag behöver vila, ligga och titta på dåliga serier och panikplugga. Sånt där som man gör när man är sjuk.

Snart juli, snart juli, snart juli, snart juli. Jag behöver en semester.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0