Chill

Jag hade givetvis en superfin midsommar! Förutom att jag jobbade på midsommardagen var allting tip top. Nu har äntligen mitt sommarlov börjat och jag planerar inte mycket annat än att läsa böcker - beställde tre nya idag - och ligga och lata mig i solen! Sjävklart hänger jag så mycket jag kan i stallet, det ska bli ordning på den där gräsmagen som Saga verkat dra på sig...

Imorgon kommer resten av la famille (på tal om franska, på midsommarfesten var det en tjej från Paris, hur kul som helst, och framför allt otippat!) hem, och det ska bli kul att se lilla mami igen!

Idag har jag solat och shoppat. En kofta från TiMo, en superskön lång t-shirt från Malene Birger och en tvärrandig tröja som blir vid nertill och med knappar med ankare på från Line of Oslo. Jag fick ett mail om "VIP-rea" på By Leia d som var idag så jag åkte dit och fyndade lite! Jättemysigt.

Jag lagade mat till de få stackare som är hemma här i huset (det känns tomt!) och sedan gick vi till det fina nya fiket och köpte glass efter middagen. Nu ska jag bara hänga och läsa, för tillfället läser jag I väntan på Godot av Samuel Beckett, en pjäs skriven 1953, den är hur rolig som helst! En attendent Godot heter den på franska.


Nu blir det chill!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0