Att roa sig kungligt

Vilken festlig helg det här blev! Men man kanske inte kunde låta bli att ryckas med i bröllopsfestandet? Jag har i alla fall haft roligt, även om jag igår var en ganska slagen hjälte. Och hoppade in i en taxi för att hinna med 1.20-bussen hem. Jag missade den med ungefär en minut. Jippi. Jag blev ganska irriterad över att själv få fördriva tiden fram tills nästa buss avgång. Men hem kom jag trots allt och nu ligger jag och gottar mig i det kungliga bröllopet. Det är så himla underbart! En sann saga.

Min dag är hyfsat oplanerad, väldigt skönt. Jag tänkte inte göra många knop, vädret är dåligt och jag är lite seg så idag blir det bara äta, läsa, titta på film och dricka kaffe. Igår var det väldigt trevligt, vi kom hem till Lovisa vid 20-tiden och hade fått all nödvändig information som adress och portkod. Men inte vilket våningsplan lilla prinsessan huserade på, och vi orkade inte ringa, så vi började med plan fyra, för där bor alltid alla, sedan nio och vid åttonde våningen så var det bingo! Vi hade inte riktigt orkat leta på alla tolv. Hon bor i alla fall väldigt, väldigt fint vid Hammarby sjöstad.


Nu fortsätter jag att titta på konserten från i förrgår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0