Två veckor senare....

... Är jag hemma igen! En väldigt otippad resa som gick från marinan till Oslo, vidare till Sandefjord, tillbaka till Oslo och sedan Varberg för en snabb middag, till Båstad och sen Torekov. Två veckor försvann lika fort som två dagar. Eller två år. Jag har åkt bil. Mycket. Måste ha åkt minst 150 mil.

Allt har hänt! Jag har skrattat tills jag fått magknip, jag har gråtit så andan kramats ur mig. Men jag har haft så vansinnigt roligt! Allt detta oplanerade har passat mig så perfekt, att inte veta när, hur och var, inte haft någon biljett någonstans vid ett speciellt tillfälle.

Allting började för två veckor sen. Och jag kan omöjligt berätta allt. De som var med vet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0