Sommar va?

Faktiskt faktiskt FAKTISKT så blir man lite seg av all ledighet. Alltså inte så att jag vill jobba året runt. Men jag vill liksom... ha lite projekt. Mitt senaste blir att flytta till Oslo. Ordna boende och jobb. Det blir bra. Lite miljöombyte tror jag bara är nyttigt. För tillfället står jag inte ut med att plugga på Stockholms universitet, och ingen annan stad i Sverige lockar. Då jag har bästa kill-vännen i Oslo drar jag dit! Med mig packar jag bästa tjej-vännen och en till kompis. Det här blir bra.

Idag har jag bara varit i stallet, tagit det lugnt, tvättat, träffat Asna och vilat lite till. Ganska behövligt, fast egentligen inte eftersom att i Torekov gjorde jag inget annat än att vila. Men lite umgänge med mamma är helande.

Imorgon ska jag rida med Asna, sedan kommer Alexandra så ska vi åka till en väns gård och bada (synd bara att jag inte badar)!

Until next time.

Sommaren är inte såå illa. Bara man slipper bada!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0