Pulitzerpriset

Dags för en liten trip till de blonda små skönheterna tillika systrarna Madde och Emelie! De har blivit sambos igen och det ska vi fira med rosé! Förhoppningsvis får jag med mig min syster också, så blir vi brunetterna vs blondisarna! Jag kör jeans och Hunkydorylinne, Mulberryclutch och ett par svarta högklackade skor, ett par från Asos får följa med.
Idag gick jag upp 06.30 för att åka till stallet. Jag var ganska seg men fejade på, släppte ut hästar och fyllde på vatten. Mockade och sopade. När jag kom hem igen åt jag frukost och sedan sov jag till klockan tolv. Jag har nog lämnat den flitiga stallflickan bakom för en tid känner jag. Det kan vara ganskas skönt, känner jag också.
Annars idag har jag bara jobbat på mitt CV och personliga brev (hehe skrev prev först, är det mitt finska påbrå som gör sig synligt kanske?). Jag tycker att jag börjar få till det ganska så bra. Det är så svårt att komma ihåg allt man gjort. Men än är jag inte där min kompis Alexandra är, som vunnit en jäkla Guldbagge för bästa kvinnliga skådespelare! Men så har jag aldrig varit skådespelerska heller... Jag ska skriva dit att jag har fått Pulitzerpriset tusen gånger. Får man skriva dit att man satt i Elevrådet i högstadiet? Att man var med och valde mat i gymnasiet? Inte? Okej.
Nu ska jag polisha mitt yttre lite till, then I'm off!
Psycho-chick på uttågande! Jag blir rädd för mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0