Torsdag idag då?

Jag ligger här i sängen och idisslar kolaremmar. Så jäkla gott. Och dumle också. Mmm.... Gött. Jag ska inte göra någonting mer ikväll. Här ligger jag och här skall jag bli liggandes.

Snart ska jag tvätta av mig ansiktet och lägga ner min nya fina mascara från Chanel i min sminkväska. Jag har stora förhoppningar på den!

I min klass går det en kääändis! Haha! Hon verkar väldigt trevlig! En annan framträdande sak från seminariet idag var att vi skulle sjunga en sång på franska om den första rynkan. I ansiktet, alltså. Intressant. Svår låt... Mmm... (kolaremmarna gjorde sig påminda igen).


Jag åkte hem sen efter skolan och här ligger jag nu. Imorgon är jag ledig. Jag ska försöka hitta en bok som tydligen endast finns på amazon.fr eller .com. Massa pengar i frakt.


Nätti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0