Söndag morgon...

Mmmm söndagmorgon! Jag ligger i sängen med datorn på magen, TV:n på i periferin, katten bredvid och nya Elle såklart, som jag aldrig hinner läsa. Mucho skönt! Jag sov i ett sträck, hade fått sms under natten som jag inte ens hade hört. Jag hade däremot lite skumma drömmar. Som att jag gick hem från Arlanda. Utan att det var några problem. Dessutom barfota. Sen drömde jag att jag kallade en av de som (egentligen inte) jobbar på mitt jobb för "hagga". Väldigt trevligt?

Igår var det trevligt. Jag åkte hem till Hanna och där var Carro, Jerry, Jimmy, Denniz och Carlos. Och Pixie såklart! Den lilla samojedvalpen. Dotter till Emmet - en gång valp. Vi sju klämde in oss i bilen och åkte till Denniz pappaz reztaurang (jag är fortfarande sned i nacken) och åt otroligt god mat! Kom på nu att jag skulle ha beställt efterrätt... Och en god drink... Men syster yster smsade vid tolv och då hade jag just ätit upp och tid till frosseri fanns inte innan hon skulle hämta upp mig. Man blir ganska så lat när man kan få skjuts hela vägen hem, och slippa åka kommunalt eller betala en dyr taxi! Jag hade väldigt trevligt fram tills dess i alla fall! De är ett så härligt gäng.


Idag är det åter plugg som står på schemat. Och stallet som vanligt! Nu ska jag ner till köket och se om jag kan hitta riktigt kritvitt bröd att rosta och ha honung och salami (inte på samma) till pålägg! Och en stooor kopp kaffe! Mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0