Sjukling

Nu har jag ätit en rejäl frukost, med mina salamimackor - dock inget vitt bröd, här hittar man bara grovt, plus att jag gjorde en liten äggröra med fetaost och rödlök. Väldigt, väldigt gott! Jag drog mig tillbaka till sängen med en stor kopp kaffe (i min Iittala - Taika-mugg) och Elle. Jag läste intervjun med Paul Smith och tyckte att han verkade vara en otroligt sympatisk person. Detta gjorde att jag letade upp hans blogg, och där verkade han lika rar. Så fortsatte jag titta omkring på hemsidan, först efter platsannonserna (inget för mig) och sedan på alla produkter. Det är väldigt fina saker som han gör! Men jag måste säga att jag fastnade mest för porslinet, och har nu stirrat mig sjuk på det. Det här vill jag främst ha:

Kaffekanna

Mayfair tea cup

Och en skål till hunden!

 

Jag vet att även Hermès gör otroligt fint porslin. Det ska jag ha när jag har mitt eget hem! Typ. Förmodligen lär allt bestå av Iittala i alla fall, deras Taikaserie är helt fantastisk. Inget IKEA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0