Saleswoman!

Guten morgen! Idag var det svårt att ta sig ur sängen. Bokstavligt talat, alltså. Jag kunde knappt resa mig för mina ryggmuskler är marinerade i... Tabasco, kanske. Min vänsterarm likaså. Hela kroppen faktiskt är med i denna marinad. Egentligen ganska oväntat, och detta är en smärtsam signal om mitt otränade tillstånd. Hm... Nåja.

Denna dag går i försäljningens tecken. Jag ska möta upp tre köpare av den kurslitteratur jag hade till salu. Jag ska möta två stycken på samma plats, en kille (tror jag) och en tjej. Det känns bra att den här tjejen också ska med, det kändes läskigt att möta upp den här killen själv. Hemskt, jag vet. Men jag blir lite nervös i alla fall.

Det kan ju också vara dags för mig att köpa lite litteratur? Jag har nu bara köpt den skönlitteratur som ingår. Eh. Men jag ska ta tag i detta. Först ett större problem: vad ska jag ha på mig idag? Och dagens absolut största mission: köp av almanacka. Det får inte glömmas! Synd att jag inte har en almanacka att skriva ner påminnelsen i...


Sådär!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0