Organisering

Nu sitter jag här, i min säng. Precis som vanligt! Lunchen har bestått av ett päron och en banan, det känns som om den bör utökas något innan stalltrippen! Jag har organiserat lite inför kursstarten, men jag upptäckte att jag inte har någon almanacka inför 2010! Det är lite katastrofalt, för jag minns att jag var nöjd med mig själv som redan hade köpt en inför detta år. Varifrån fick jag dessa självgoda tankar? Jag har ingen almanacka? Jag skulle gärna ha en från Mulberry, jag tror det är dags att klicka hem en sådan... Dessutom borde det finnas fina sådana begagnade? Då är de mjuka och härliga också. Annars får jag bege mig till mulberry.com eller butiken i stan!

Schemat för kursen ser bra ut, jag gillar däremot inte de många eftermiddagsföreläsningar som ges, jag tycker om att ha skola på morgonen! Men jag jämförde de olika gruppernas schema och insåg att de flesta är på eftermiddagarna, så det var inte så mycket att göra.

Här sitter jag nu och ska äta lite lunch innan vi åker till fina Saga! Mitt hår står åt alla håll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0