Onsdag

Hej! Igår var det tungt! Jag var väldigt seg... Min träningsvärk gjorde att jag kände mig sjuk. Väldigt hemskt! Men jag mötte upp alla tre köpare i alla fall, och alla visade sig vara tjejer! Vad svårt det är när man inte har någon känsla för utländska namn. Lite pinsamt, eftersom att det orsakade lite förvirring gällande vilken bok som skulle till vilken köpare. Nåja, det är gjort nu.

Lite roligt var det att en köpare frågade om boken var bra. Eh. Det var den boken jag avskydde allra mest och jag försökte svara diplomatiskt, men förmodligen lät det bara som om boken var en stor hög med klister istället. Well, den är inte mitt problem längre!

Idag vaknade jag tjugo över sju. Jaha. Helt superpigg. Jag bestämde mig för att dra nytta av detta, och har letat efter böcker. Nu är en viktig bok beställd, resten ska jag leta efter idag. För jag åker tidigare till skolan "tack vare" att jag vaknade så tidigt. Jag kanske kan börja jobba på Arla?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0