List it!

utseende
1. Vilken ögonfärg har du: Blågröna
2. Hur lång är du: 170 centimetres!
3. Vilken hårfärg har du: Brunt
4. Långt eller kort hår: Men ja.. Lite där nedanför skuderbladen
5. Piercingar i ansiktet: Hår i öronen har jag!
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Riktigt, riktigt blå eller vackert bruna
7. Hur lång skulle du vilja vara: Jag trivs absolut med min längd! Den är perfekt
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Det skulle vara häftigt att få ha honungsblont hår. Annars är jag nöjd!
9. Vill du ha kort eller långt hår: Långt, alla gånger
10. Skulle du vilja ha piercingar? Ingenstans förutom i öronen.
Vart är nr 11?



senaste..
12. du drack: En budweiser! Snart blir det vatten
13. du fick sms av & vad stod det: min kusin: "Oh vad trevligt hälsa mor och ha trevligt. Hoppas jag ej störde din sömn. God natt."

Nr 14?

15. du sa: Okej du tar den bussen. Tack för sällskapet!
16. du kramade: Linda
17: du kysste: Det kommer jag absolut inte ihåg! Jag pussar på mina fina djur ofta. Räknas platoniska kyssar?
18. du spydde: Ca fait longtemps! Jag kommer inte ens ihåg det! Som tur är!
19. du skrattade: Idag tillsammans med Linda!
20. du va borta: Jag tappar bort mig titt som tätt.


kärlek..

21. är du singel: Ja
22. din första kärlek, vem tänker du på då: Sen jag var liten har jag inte trott på dessa dumheter
23. gillar du någon nu: Ja massor. Min familj och mina vänner
24. är detta ett seriöst förhållande: Detta vad? Min relation med min familj och vänner? Ja, livslångt
25. vill du vara singel?: Ca depend. Det beror ju på vem som vill göra mig o-singel
26. vill du gifta dej?: Absolut
27. vad är det bästa med din kille/tjej: Min kille? Tjej? Kille skulle väl vara hunden och då är det bästa att han är så jäkla gullig. Och tjej är ju Bellakatten och hon är bäst för att hon kommer när man ropar.
28. vill du ha barn med honom/henne: Nja... Ett definitivt inte ligger ju bra här.
29. hur länge har ni varit tillsammans?: Hunden: 1 år och lite till och katten 7 år
30: Är han/hon snygg: Toppklass på mina djur! Jag fattar inte frågan?
31: Är han den bästa som finns: Djur är alltid bäst! De överträffar människor flera gånger om


övrigt..
32: musiksmak: House, rnb, ja jo öö allt?
33: sport: Ridning är ze zport
34: galen eller lugn: I tanken: galen. Övrigt: cooool
35: har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja. Kanske av en dövstum?
36: Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Smycken som betyder något för mig
37: vad tänker du på just nu: Hur många timmars sömn får jag i natt?

C'est tout mes amis! À demain!



Kommentarer
Hanna

Hår i öronen? Fråga 5! HHAHAHAHAHAA!

2010-01-25 @ 10:46:23
URL: http://siirala.blogg.se/
Sofia

HAAHAHA jag såg det!!! men sen ville jag inte ändra för det var så sjukt. ÄRE nå fel ällär? hår i örat.

2010-01-25 @ 22:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0