Kväll

Nuu är jag tillbaka i sängen! Så ovanligt! Jag har Bellakatten och nyaste Elle bredvid mig. Och datorn på magen, som vanligt.
Det blev ingen ridning idag, Sagarar hade trampat av sig sin vänstra framsko, och då tycker jag inte om att rida (daltigheten). Men risken för att hon halkar till med just det benet blir mycket större. Så på måndag kommer hovslagaren och slår på tappskon.

Jag tänkte bara vila lite här nu, tills Fanny kommer hem. Sen ska vi åka iväg! Hon på en examensfirning (?) och jag på allmänt häng på D's pappas restaurang! Jag känner liksom inte för att klä upp mig när det är så kallt ute, man fryser bara så mycket och halkar omkring i höga klackar... Inte så snyggt.

Vila it is!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0