Gnight!

Jaha. Jag var dödstrött vid åttatiden. Nu är jag helt klarvaken! Jag vet inte riktigt vilka faktorer som spelar in här, men ett visst C kan ha med saken att göra. Så. Onödigt. Vad är jag ute efter egentligen? Någon slags vänskap är det just absolut inte. Jag orkar inte ens spekulera.


Jahaja. Ja. Jo. The District är på fyran. Connelly-boken ligger bredvid. Korsord. Säng och pyjamas. Alla ingredienser för en god nattsömn finns ju. Men ze brain irrar omkring... Lite nätshopping kanske? Det är ju alltid uppiggande! Fast nej juste, det ska ju vara sövande. Ta in Bellakatten för litte kurr-hypnotisering kanske? Någonting, kanske? Ett hårt slag i huvudet KANSKE? Gosh.

Ett annat kanske jag borde göra är att ta en lång och härlig promenad i slottsparken. Som det inte alls spökar i. Någon hade inte alls drunknat i dammen en gång i tiden. Det sa de absolut inte på Det okända på Tv4 plus i onsdags. Kul. Jag kommer aldrig att sätta min fot i den där parken igen. Det var ju synd.


Jaja, jag ska försöka hypnotisera mig till sömns nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0