En vanlig fredag.

Hmm förvirrande dag idag. Det har inte funnits någonting sjävklart att syssla med, så för att känna mig produktiv ringde jag till Tele2 och beställde Internet-i-mobilen-paketet. Sen ringde jag till Phonehouse för att höra om jag kunde lämna in min telefon på lagning. Min Ericsson, inte den nya Samsung. Jag gillar Samsung. Slog på min Ericsson för att kolla igenom efter nummer jag saknar, och insåg att allting kändes alldeles för litet på den. Men det kan vara en bra reservtelefon.
Jag har sen tidigare min svarta lilla Samsung, men den har ett sånt dåligt batteri att den kan få sin sista vila nu. Vi får se. Jag är typ den enda jag känner som har så mycket telefoner omkring mig. Utöver dessa tre så har jag ytterligare två, en LG av okänt slag - stor är den i alla fall, och en Motorola Razor. Dock är båda 3G så de är ganska oanvändbara för mig...

Jaha C, då. Han ringde - föga förvånande - inte. Jag kan inte bestämma mig för vad jag känner runt det där. Jag väljer att inte försöka analysera och tänka att han måste vara den mest förvirrade på denna jord just nu. Så.


Vi åkte till stallet idag, jag och mor. Istället för ridning så tog vi med oss hästen, stallägarinnan och två ponnyer ut på en timmes promenad. Kändes skönt för min rygg som väljer att krångla just nu. Behöver mer träning!

Efter stallet stannade vi till vid affären och jag köpte lite schampo för min extremt torra hårbotten, helt sjukt vad minusgraderna gör! Jag köpte lite godis också, jag vet att jag kommer bli sugen senare under kvällen. Eller, vem försöker jag lura, jag är godissugen redan nu! Fort äta middag!

Jag har inga särskilda planer för helgen. Jag behöver organisera mig och mina papper inför kursstarten på måndag. Franska... det känns bra det. Härligt med vårtermin, två bra saker väntar i slutet av den: kursavslut och början på sommaren!


Juste, nu är alla moment med min uppsats avklarade. Äsch då, inga konstigheter.








(JAG ÄR KLAAAAAR FY FAN VAD JAG ÄR BRA JAG ÄR KLAR KLAR KLAR KLAR KLAAAAAR!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0