En eftermiddag

Tillbaka från stallet! Nu ligger jag i sängen (denna variation!) med ridkläderna på. Inte helt hygieniskt kan tänkas, men jag ska byta ut lakanen snart så jag tänkte att det inte spelar så stor roll... Fast hästhåren kilar väl in sig i bäddmadrassen eller nåt skulle jag tro. Fräscht.

Hästarna var otåliga och hungriga efter att få ha varit ute lite längre än vanligt. Valackerna stojade runt och lekte och bråkade lite om vartannat. De var absolut otåligast! Stona stod bara och tuggade på trästaketet runt ridbanan - inte helt optimalt. De kom in i alla fall och fick hö och sina innetäcken på sig, och lite morötter. Det måste vara en stor lycka för dem... Simpelt liv? Skulle vara skönt!

Nu ska jag duscha och som sagt byta lakan och fixa lite skolgrejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0