It's alive!

Jaha, nu fick jag igång lilldatorn igen! Jag som ville ha en Mac Book nu, nu, nu! Men jag ska fortfarande köpa en, men nu slipper jag pressen på att köpa en snabbast möjligast.

Det här är första gången jag på egen hand ordnar datorn. Tänk att det ändå var så enkelt, jag som hade tänkt att lämna in den! Toppen det här. Jag behöver en dator verkar det som. Fast det är ju hemskt hur mycket tid man lägger ner framför skärmen. Jag märkte det när jag inte hade någon.

Jag läste en krönika i SvD där skribenten menade att man får mindre tid till att umgås med sina vänner när man sitter vid datorn, och hon har antagligen rätt, om jag stängde av burken och tog mig ut för att träffa mina kära vänner.

Nåja.

Idag hamnade jag i matkoma efter en pizza, vilket resuterade i att jag sov i två timmar på eftermiddagen. Alltså: riktigt pigg nu. Det var ganska dåligt planerat av mig, eftersom att jag behöver vara pigg imorgon eftersom att jag har skola till klockan nio på kvällen! Det ordnar sig.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0