Trötthet

Hej! Vilken dag det har varit. Jag hade första föreläsningen klockan tio och det sista seminariet slutade klockan fem. Rough day. Nu är jag enbart sugen på en stor pizza och massor med lösgodis. Det blir lax och jag har naturgodis. Bläää! Så känns det när man är sugen på det onyttigaste av onyttigheter. Det är bara för att jag är så trött och kroppen gastar efter energi. Snart så.

Det var stopp i tunnelbanan så vi fick ta bussen till Odenplan istället. Vi inkluderar alla på hela universitetsområdet. Plus djur i kringliggande vegetation. Typ.

Jag är enbart trött och lite hungersirriterad. Jag ska duscha och äta, sedan sova! Eller nu glömde jag att jag ska svara på frågor om boken L'Étranger... Jag har kommit till sidan 106 av ca 180. Hjälp! Dags att lägga på ett kol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0