Survivor?

En tenta, CHECK! Underbart! Nu är det en tenta igen om exakt en månad, det är dags att fokusera på den nu. Fonologi.
Igår kom jag bara inte hem, jag orkade inte kriga. Så jag fick sovplats hos fina Hanna. Och ruskigt god middag. Och sova uuuut länge i morse. Eller alltså, för mig är det sovmorgon till halv tio...

Jag börjar klockan tre idag, så tanken är att jag hänger kvar här en liten stund, gör uppgiften till seminariet och sen ger mig in i la bataille och försöker komma till skolan igen. Det ska nog gå. Egentligen har jag en alldeles utmärkt ursäkt för att bara åka hem och slappa, men njä... Vi har seminarie med den mysigaste lilla fransyskan som finns, det missar jag inte!

Nu ska jag avsluta frukosten lite... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0