Skön alla hjärtanskväll

Tillbaka i min sköna (?) säng! Jag är lite trött nu, ska titta på film och läsa amerikanska ELLE innan jag knyter mig. Viker in hovarna.
Kvällen har varit mysig, jag var i stallet med mamma, jag ryktade Saga glänsande vit (och brunprickig) och borstade ut spånet från svansen. Hon stod och myste med huvudet sänkt och ena hoven vilandes. Myshäst. Ibland, oftast steppar hon omkring i stallgången och är lätt nervig. Typiskt fullblod.


Imorgon ska jag till skolan mellan 10 och 15. Sådär härligt, jag brukar vara ledig på måndagar så det känns lite segt att behöva åka dit. Men men! Jag har bara måndag och torsdag nästa vecka så jag har det rätt okej i alla fall! Så, jag har tid till ridning och tentaplugg! Det är vad som står på schemat...

Nighty!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0