Segerdans

Jaha... Nej nu sitter jag här och lyssnar på musik och är på facebook. Och drömmer mig bort... Jag ska försöka planera in en resa till Genève i maj, och när jag satt och planerade schemat för det så insåg jag att man ju pratar franska där (okej, jag visste det innan), och DÄR kan jag ju jobba! Inte för att få vara närmare C:et, god no, utan Pernilla och hennes gulliga fästman bor ju där. Hmm.. det här ska jag kolla upp. Verkligen!! Jag dras hela tiden åt olika håll; Paris, Bordeaux, Genève, Oslo, stanna i Stockholm (villinte!)...

Jag satt och rättade min test-tenta och gjorde en liten dans på stolen varje gång jag hade rätt (höhö ofta... hrm) och insåg att det inte ser så normalt ut med sittdans klockan fyra en måndageftermiddag. Men jag har bra musik i öronen, och alla rätt gällande fraser och satsdelar gör mig glad!

Back till att göra inget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0