Mon pull Rykiel

Jag är ett stort fan av Sonia Rykiel! Och jag tycker att Nathalie Rykiel gör ett toppenjobb med märket nu. Såklart är jag då mycket lycklig och känner av true happiness när HM gör samarbete med märket. Hehe jo... Nej men det är ju sant!
En sån här beställdes:



Och en sådan här:

 

Så kan jag vara lite fashion jag också höhö!

Denna eftermiddag har varit dekadentens dekadens. Jag har pluggat (ganska o-dekatentisk) och ätit pistagekrans, godis, underbar middag och efterrätt och ett gott italienskt vin! Nu har jag tittat klart på Melodifestivalen (heja fina Darin!) och ska återgå till pluggandet... Ingen utgån ikväll, det innebär nog snö-döden så jag håller mig inomhus!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0