Lugn och skön fredag

Vad störd jag blir när jag läser igenom det jag har skrivit. Så töntigt det låter! Jag låter alldeles för gammal. Jag beter mig ju inte riktigt sådär. Liksom: oj, hoppas, nej attans då. På det sättet.

Men struntsamma! Ikväll bokade jag flygbiljetter till Oslo!! Jag ska hälsa på min bästaste bästa vän Robin och Jesper, som är där och jobbar och lever loppan. Veckan före ska jag till Göteborg och hälsa på bästis nummer två (eller ett eller lika) och gå på Göteborg horse show. Jag gillar att ha roliga saker planerade. Även om jag gillar vardagen såklart, den är glamourös i all sin enkelhet, så är extra småsaker roliga att ha, se fram emot något.

Jag har tagit det väldigt lugnt ikväll. Längre promenad med Hund, god kyckling- och parmesansallad, marängsviss och svartvinbärste till efterrätt. Maränger ser ut som små sockersvampar.

Imorgon är det träningar för KG Svensson, och hade jag simplement vetat det så hade jag självklart varit med, men nu är jag inte det men jag och mor ska åka och titta på när min tränarinna och hennes syster tränar. Han är en riktig gammal tränarräv och jag ser verkligen fram emot att suga åt mig alla tips han kan ge! Innan vi åker dit så ska jag plugga, jag märker att jag har tappat lite av min grammatik. Fraser och satsdelar är tydligen svårast. Sen har jag alltid behövt läsa massor om prepositioner, de verkar jämt falla ur minnet.

Så, bonne nuit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0