Hjärtligt!

Igår var det jättetrevligt! Jag åkte med Hanna hem till henne, så åt vi och fixade iordning oss. Sedan taxi till Joanna och folk droppade in fram till klockan sju. Vi hann alla bekanta oss lite med varann, och prata med våra redan bekanta - alla är så härliga! Vid halv åtta kom Carro in och alla tjoade och hoppade; vår planerade överraskningsfest blev så himla lyckad! Carro blev jätteförvånad och glad. Sedan fortsatte kvällen i samma stämning!

Tre vackra pingloar hos Hanna!

 

Idag har jag umgåtts med Isabel och hennes fina familj, vi tog först en tur till hennes bror, därefter ut till hennes systers hus och familj för lite kaffe. Jag var hemma vid tre och åt lite och sen sov jag middag till halv sex - superskönt!

 

Nu på kvällen ska jag åka till hästen med mamma, ett perfekt avslut på en perfekt Alla hjärtans dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0