Fredag!

Ahh! Jag är ingenting annat än ett vidunder av dålig träning. Jag vaknade upp med ont i vänstersidan av ryggen, från nacken och ner mot mellan skulderbladen. Vad glad jag blir! Det här är verkligen inspirerande! Jag tänkte sitta och läsa och skriva nu på dagen innan träningen, men att sitta med huvudet nedböjt över en bok känns inte så lockande...

... Desto mer lockande är det att åka någonstans varmt. Eller varmt behöver det faktiskt inte vara, bara där det inte är massor med snö och sol som tittar fram och värmer lite. Jag tänker mig Frankrike, som alltid. I mars kanske? Nu i februari hinner jag absolut inte innan jag ska till Göteborg till Isabel! Jag längtar efter att få titta på barmark.

Nog för att detta är väldigt vackert, och idag är det fint väder också! Men någon gång får det vara bra! Ingen snö efter sista februari!

 

Men nu ska jag faktiskt sätta igång att läsa. Fonetik och litteraturhistoria står på schemat! Jag har märkt att jag konstigt nog är mera intresserad av fonetiken - det pragmatiska och strukturerade, än litteraturhistoria. Det känns så flummigt! Men jag ogillar det inte, det är bara så löst baserat kan jag tycka.

 

 

Mysdressen på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0