Fortfarande söndag

Nu är jag tillbaka där jag hör hemma: i sängen! Jag ligger och tittar på Korrespondenterna på tvåan och gör inte så mycket mer. Zappar mellan tv-kanaler och bloggar. Funderar på hur jag ska disponera morgondagen. Prova ett annat pluggställe, kanske. Problemet med att sitta i matsalen är att mamma alltid snurrar runt och fast jag säger att "nu pluggar jag, jag finns alltså inte här", så pratar hon med mig och frågar mig om ord i korsordet. Haha det är mysigt, men inte särskilt pluggeffektivt! Fast det blir tråkigt att bara sitta själv på min kammare hela tiden.

Jag ska röra på mig i friska luften också. Jag missade en så vacker dag idag när jag var inomhus på jobbet! Jag hoppas och räknar med att det kommer fler vårliknande dagar framöver. Visserligen sjönk temperaturen nu på kvällen, minus tretton här.


Nej nu tog Korrespondenterna slut och På resa i Estland började. Inte mitt favoritprogram direkt. Nu stänger jag av och viker in hovarna! Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0