En avslappnad eftermiddag och kväll

Nu är jag hemma från stallet igen! Det var verkligen inte nollgradigt ute vilket jag trodde. Så jag hade bara tre tröjor plus en jacka på mig. Detta innebar stor köld för min del. Så jag höll mig inne i sadelkammaren och gjorde fint på våra hyllor, hästen har just bytt stall från det nya till det gamla. Mamma tömkörde Saga i ridhuset och jag rumsterade runt i sadelkammaren! Det var en bra kombination. Mindre bra var att jag inte hade ätit något innan vi åkte till stallet vilket resulterade i Hungersnöd som ytterligare resulterade i Frosseri väl hemma igen. Hm. Eller jag tog ett par mackor, men med mina mått (många M) är det att frossa. Det kanske behövs såhär i vintertid?

Nu ska jag plugga är det tänkt. Fast jag blev just väldigt trött... Jag kanske skulle läsa lite i min Jan Mårtensonbok och vila en stund? Så får det nog bli... Mmm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0