Tisdag

Nu har jag sovit en natt i min nya säng! Och ja... jag vet inte. Den är väl skön? Det var ingenting revolutionerande eftersom att mina problem med ryggen inte i grunden beror på sängen plus att Rom för all del inte byggdes på en dag. Jag tror att detta kan bli bra. Nu ska jag bara leta upp en passande bäddmadrass så är vi på plats sedan.

Idag ska jag rida lektion för dressyrdomaren Roger Ohlsson. Vi får se hur det går, jag är ganska nervös. Det är på grund av att hästen har varit lite krasslig, och att jag är i en ganska självförtroendelös period i min ridning just nu. Får jag kritik kommer jag kanske att börja gråta som ett litet barn. Jag hoppas att han är snäll. Det ska nog gå vägen!

Jag och Sagarar förra veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0