PUH!

Hoho ja ja. Idag var det min tur att hålla ett litet framförande i tala-klassen. Vad kul att jag är en sån där skön och innovativ tjej. Jag tar verkligen saker och ting som de kommer, och lyckas alltid bibehålla mitt lugn vad som än dyker upp och kan störa ordningen. Släng fram en hare framför mig när jag går upp på toaletten mitt i natten i mörkret - jag rör inte en min! Mig stressar man inte så lätt.

- Så den där tjejen idag, som satt och darrade på rösten och stakade sig oupphörligen och darrade på handen, DET VAR INTE JAG! Så skönt! Det var ju inte alls jag som blev alldeles varm i ansiktet och tittade ner i papperet utan att se var jag var! När det hade hänt, då vaknade ju jag i min säng, med ett käckt och påhittigt framförande nedskrivet i prydliga stolpar på ett papper. Sen hittade jag bara på lite där emellan, till min klass stora förtjusning.

Gud så skönt, ibland tror man ju att man gör bort sig fullständigt liksom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0