En alldeles underbar morgon

Hehe på kvällskvisten blir jag alltid dramatisk. Nog om det.

Idag vaknade jag av fågelsång. Rummet hade en förförande doft av lavendel och mina vita skira gardiner böljade i den svala men ändå varma brisen från sjön utanför. Jag slog upp mina fantastiskt blå ögon och såg i en rund spegel med guldkant att jag redan var sminkad och att håret redan var gjort.

Jag tassade ner till köket och där stod en otroligt god men ändå nyttig frukost uppdukad; färskpressad apelsinjuice, nybakat rågbröd, ägg, smoothie och färska bär. Kaffedoften låg som en slöja i hela köket. Min fantastiskt snygga man hade redan börjat arbeta i trädgården, där våra två ston går, varav den ena just fölat - ett fantastiskt litet hingstföl som ska heta Moonlight Starshadow.


Inte. Regn, snö, askmoln, 1 grad ute, grus över hela golvet från hunden, förkyld häst. Drag under ytterdörren, beskt kaffe. Haha!! Äsch, jag är glad ändå. Nu ska jag åka till stallet! Tjipp!


Kommentarer
Hanna

HAHAHAHAHAHA!!!!! Fan vad aj fakking miss jooo! Sak bli nice att ses på lööördag!

2010-04-22 @ 11:25:27
URL: http://siirala.blogg.se/
Fanny

HAHHAHAH Lillan du är ju rolig alltså!!! Men varför går hästarna i trädgården?!?! Har de koppel också?

2010-04-22 @ 12:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0