Arton år igen!

Vilken kväll igår! Det var verkligen hur roligt som helst! Vi var först hemma hos Hanna, lite förfest med champagne, rosé och vitt vin. Bra musik och fina, fina vänner. Å vad bra de är. Och fina fina Syster fick med sig sin kille utanför Östermalms trånga gator till the Hood. Jag tror han hade trevligt! Vid tolv gick vi till Garbos där ett bord väntade. Ännu mer champagne, och helt sjukt bra musik! Jag är inget fan av Garbos direkt (men det är farligt nära Hannas hem!) men igår var det bra. Jag sparkade av mig skorna och ställde mig i soffan och dansade en stund, annars dansade vi vid bordet. Jag och syster var på gång! Det var fullt ös. Jag hade verkligen superkul!

Kvällen avslutades med varma mackor i Hannas kök. Så kröp jag ner och somnade på två sekunder. Jag vaknade visserligen vid sju och var jättepigg, men tvingade mig att somna om igen. Sen hämtade mor upp mig och vi åkte hem och till stallet. Resten av dagen har självklart varit lite seg (jag är ju trots allt inte arton längre) och jag har mest lallat runt i stallet. Ingen ridning. Väl hemma igen somnade jag som en stock och sov till halv åtta. Sedan dess har jag pluggat fransk fonetik, japp, jag har fortfarande tenta imorgon. Det verkar jag inte bry mig så mycket om... Men jag sitter och gör alla gamla tentor, och klarar dem galant, så jag hoppas på ett bra betyg.

Nu ska jag krypa till sängs igen, måste upp tidigt imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0