När man ber om det

Vad jag inte kan förstå är när man på allvar BER om en round 2. Vad ÄR det för fel på en då?

Men vad ska man annars göra när man inte förstår? När bygga med seriösa klossar byttes ut till ett vinglande torn. Jag kan bara inte förstå. Alla säger att det inte är jag. Men det är väl klart att det är! Hade det inte varit jag så.. hade det inte varit någon annan heller.

Ah, fy fan för det här. Denna lilla period av att resa sig och borsta bort dammet. Jag ska aldrig ramla igen.


Annars så väntar jobb jobb jobb heeela veckan. Praktiserar som vanlig människa nu. Det är intressant. Otroligt tröttande. Utmattande kanske det heter. I helgen blir det kanske Hubertusjakt men definitivt Hubertusmiddag. Kläder till detta?


Äh. Jag fattar bara inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0