...

Då var man sig hemma igen.

Har jobbat sig.

Åkte tåg igår, det är mysigt att åka tåg! Ett bra tips är att inte åka tillsammans med barn. Eller barnfamiljer. Fast jag hade dubbel tur, inga ungar. Eller åtminstone tysta sådana.

Det var nog jag som var den störigaste människan på tåget. Men jag fick reda på när jag var en duktig resenär att min leverans från Stylebystars hade kommit. Två plagg. En svart klänning, och en vit...klänning. Som skulle varit en kjol. Så var icke fallet. Jag tog mig friheten att bli lite hederligt förbannad. Fast på stackars mor som levererad nyheten. Totally shoot the messenger. Usch.

Sen så har jag jobbat idag. Och ska jobba imorgon. Och på lördag. Och på söndag. Sen dör jag. Förhoppningsvis inte.

Hann rida en sväng igår. Kul! Känns ovanligt. Tråkigt. Att det känns ovanligt, det vill säga. Jag vill rida oftaofta, men jag hinner ju aldrig. Men mamman kan gott göra det istället. Jag kommer igen.


Så nu är det dags att sova sig lite. Sen upp och jöbbä imorgon. Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0