Var hon vackrare än mig?

Hehe ja juste. Om man vägrar lyssna på det gnälliga hjärtat talar det ändå. De senaste nätterna drömmer jag. Drömmar jag absolut inte vill ha, för när jag vaknar är jag otroligt nedstämd! Det försvinner under dagen, men förstå den dåliga starten. Vem bestämmer vad jag ska drömma? Ingen annan än jag, tänkte jag. Och dessa fantastiska drömmar vill jag inte ha.
En liten bra sak i det är att jag har varit med om det förut (åh, det är nu jag känner mig gammal!) och vet att det går över. När drömmarna är borta är han det också. Så långt är det bra. Men jag vill ha lite mer tidsbestämt här.

En annan sak som kanske inte gör att humöret skenar iväg hände imorse när jag skulle släppa ut katten. Och möts av att soppåsen är utriven av några numer lyckliga fåglar. Skator, utan tvekan (CSI Sofia). Det var bara att ställa sig och plocka ihop gårdagens skräp. Vad fräscht, fantastiskt! Jag lär få fågelinfluensan. Vara lite unik i svininfluensatider.


Idag ska jag åka till stallet och ta hand om lilla hästen. Handla lite. Jag vaknade alldeles för sent, så nu sitter jag här och dricker kaffe och lyssnar på Melissa Horn, otroligt bra!


Mjau


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0