Söndäg

Ah denna dag!

Igår var det tjejmiddag, som förvisso crashades av Jerry med vän, men det gjorde inte så mycket. Innan de kom hade vi fantastiskt trevligt, vi babblade och skrattade. Åt tacos och drack rödvin. Senare drog de andra tjejerna och Jerry ut, jag tittade på film och somnade i soffan. Soffan i soffan. Passar bra. I morse vaknade jag klockan nio med tidernas stelaste muskler i nacken. Tog mitt lilla pick och pack och åkte till stallet, mockade och lunchfodrade.

Sen kom jag hem och sov i tre timmar, vaknade och pillade i mig lite mat. Sådär söndag på allt. Mysigt.

Och sen blev jag sådär konstigt sugen på mat så jag åt en kall potatis, en bit äppelkaka och en finncrisp med räkost. Ganska onormal kombination. Måste jag säga. Men den fyllde sitt syfte!


Nu blir det natti på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0