Micket blaa

Nej men det är faktiskt inte så farligt som det låter. Men jag får väl säga att jag är ganska duktig på att ta en liten liten känsla och blåsa upp den till ett helt inlägg. Ibland så är det det där lilla som egentligen räknas. Allt annat kan vara bra, men som ett skoskav finns den lilla känslan där och irriterar hela tillvaron.

För egentligen är jag på bra humör, och allt som jag inte låter synas är bra. Jag red idag, och jag hade en fin och samarbetsvillig och mjuk liten häst. Hon var så fin och nöjd, tuggade på bettet och pinnade på. Sen var Ystra Syster hemma när jag kom tillbaka från stallet, och vi åkte och handlade godis, ostbågar och marängsvissingredienser. Så tittade vi på Idol och babblade. En sån där myskväll. Fredagsmys? Gosh.


Nu tittar jag på utröstningen i Idol och ska sova sen, upp och jobba imorgon!

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0