Lördag!

Igår tillbringades kvällen i en fåtölj. Ja, vår egen då. Min, om jag så vill. Jag var helt själv hemma, och tittade på Idol tillsammans med ett par stycken, på Internet. Virtuellt häng. Hemskt. Jaja, vänner kan inte alltid vara samlade.
Jag gick och la mig och somnade ganska tidigt. Ropade in katten att hålla mig sällskap. Någon gång vaknade jag av att huset var på väg att blåsa bort. Låg och tänkte på hur paff jag skulle bli om taket bara lyfte och blåste iväg. Fick för mig att det nog var ganska troligt. Hm... inte.

Idag väntar jobb, ända till stängning. Ganska uppenbara anledningar till att man tackar ja till lördagsarbete är ju... pengar. Inget ont om jobbet, men jag hade egentligen planer som involverade ett stall, en kär häst, en handfull stallkompisar. Men men. Mina räkningar skriker tyvärr högre! Hehe.

För tillfället har jag en mor som sitter fast på Prags flygplats. Ytterst skumma tekniska problem. När jag tittade i avgångslistan fanns inte ens deras flyg med på listan. Ytterst oroande! Men de kommer nog hem så småningom. De får väl börja gå eller nåt. Jag föreslog att de skulle åka till London istället! Tydligen inte aktuellt...


Nu ska jag packa mig iväg till jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0