J'adore l'amour

Och Lady Gaga! Tidernas genombrott.

I alla fall. Denna helg har varit extremt lugn. Precis vad som behövdes. Sova lite. Jobba lite. Rida lite. Veckan följer helgens tema och är ganska händelselös.

Måndag, igår: Jobb hela dagen.
Tisdag, idag: Jobb halva dagen.
Onsdag: Ledig! Vara i stallet.
Torsdag: Jobb hela dagen.
Fredag: Ledig! Titta på när en kille ska hoppa vår lilla Saga. Drink med en yster syster. Fira min födelsedag lite light.
Lördag: Ledig! Stallaktivitet comme d'habitude.
Söndag: Jobb... Snark.

Ganska okej vecka måste jag säga! Jag tråkar ihjäl mig när jag inte jobbar, men tycker att det är segt när jag gör det. Aldrig kan man vara nöjd...! Hehe.

Nu ska jag snart rasta den stora hunden innan mamma skjutsar mig till jobbet!

Adjöken adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0