H-älg

Nåja, nåväl, seså, allt gott. Nu fåre vara bra.

Jag har varit lite... tom, så att säga. Lite äsch. Lite autopilot. Slut på liknelser. Men trots allt hitte-på jag har pytsat in, har det varit ganska tomt där inne. Jag ska försöka fylla upp det igen.

Helgen var väldigt trevlig! Fredagen tillbringades med cappucino/karamell/tryffelglass, vilken åts samtidigt som Gossip girl, säsong 2 avslutades. Nu har jag sett allt. Allt! Det var lite ansträngande vissa stunder (fråga mitt vänstra öga), men now that it's done, I hope ögat don't mind.... Sidospår. Jag somnade tidigt i fredags i alla fall. Väldigt mysigt.

I lördags vaknade jag som en följd av fredagens tidiga sänggående tidigt, och jag drog med mig mamman till stallet. Efter schtablet åkte jag till Foam och fikade med Fanny, Malin, Eric och Magnus. Kände mig som en gymnasieelev, trevligt. Vi avslutade fikan och åkte hem till Eric, jag och Fannyn. Vilade lite, köpte sen mat. Sedan lite bubbligt och så åkte vi till Magnus. Mycket redbull-vodka drinkar (iah.. men man blir pigg) och fishermans friendshots. Svidade om och så åkte vi till gamla Stureplan. Tog ett glas vin innan jag åkte hem och sov hos Linda. Vi låg och pratade i hundra år innan jag somnade av utmattning. Vara vaken 20 timmar är inte min grej riktigt.

Så igår, söndag, vaknade vi sent, åt en mysig helgfrukost och segade lite. Sen kom Fanny över och vi gick till Mocco och... fikade! Total överraskning. Vid fyra åkte jag hem, tittade på senaste Gossip girl och somnade. Vaknade vid halv nio och åt lite middag. Lite mer glass. Tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen. Somnade.


Jag måste säga att helgen var väldigt trevlig och mysig! Idag ska jag jobba med min uppsats (näääär tar det slut?), åka till stallet, tvätta klart och sen måste jag städa lite. En svart, långhårig hund som fäller lämnar sina spår...


Vilket mediokert inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0