En tisdag

Men goddag yxskaft. Jag fyller ju inte år nästa måndag. Måndagen efter det kanske. Knäppkänga. Tokfrans. Jaja. Går här och hittar på.

Skönt. Tjugotvå år en liten stund till.



Idag var det arbete som stod på schemat. Kom hem tack vare Mikaela som är en av de få som bor åt mitt håll.

Gjorde stuvade makaroner och bacon till middag. Hade gärna önskat annat än bacon, men inget annat var upptinat och det här mättade. Makaronerna var godast, baconet nyttigast. Fast ihop var det väl det mest onyttiga i denna värld. Men så jäkla gott.


Imorgon tror jag att Bella och hennes kille kommer på middag. Ska försöka lura ut Bella till stallet.

Puh, äntligen får jag sova igen! Dagen har varit ganska tung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0