But I thought you said...

Idag är söndag för mig. Igår var jag bara så trött att det var en icke-dag. Men även om jag är pigg trots att det är november så är det ju så extremt... grått! Och det påverkar.

Vi lyckades pricka in att rida just när det inte regnade, mami och jag. Sen började det igen. Hästen gick fint, däremot gick bilen mindre bra. Läcka i servon. Det låter kan jag säga! Men det ska fixas nu i alla fall.

Imorgon är jag änka. Min familj åker till Prag tills på lördag. Undrar om man ska ha en jävla fest på fredag? Hehe nää det finns ingen som orkar åka så här långt ut. Nästa måndag fyller jag år, 23. Det är ju ingen ålder, men det är mycket jag är för gammal för. Typ som att bli isprinsessa. Då måste man ha övat hela sitt liv. Jag är ganska dålig på skridskor.

Nu är jag i den fina fasen att min hjärna vill gå vidare men hjärtat håller kvar. Nu ska jag bara övertala nämnda hjärta att hänga med, det är ingen idé att stanna kvar, det blir inte bättre. Men det lilla hjärtat hoppas ju. Lilla hjärtat förstår nog snart. Det  är lilla hjärtas filmer som den skickar till hjärnan.


Lilla hjärtat kommer snart att se det hjärnan redan sett, det betydde ingenting, det var aldrig värt det. Och lilla hjärtat inser snart att det är inte bättre att ha minnen och erfarenheter, det är bättre att aldrig ha varit där alls.  Nåja nog om det där.


Sådär. Kvällen är snart slut. Imorgon ska jag arbeta mig lite, och att komma hem är ett ännu olöst problem. Jag får hoppas att jag stänger med någon som bor åt mitt håll!

Gnight!

Det går åt rätt håll i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0