Tre dagar...

...Kvar till att uppsatsen ska vara klar. Helt fantastiskt då att jag har jobbat som ett djur med den dygnet runt sen i onsdags. Inte. Jag har inte ens öppnat dokumentet. Men tänkt på den, det har jag. Så jag tänkte rycka upp mig nu. Fäntästic.

Nåja, utgång var det i onsdags, det blev Fridays, Riche (folktomt), Sturehof (folktomt), Utecompagniet och White room. Hehe. Whitan var det kanske 100 år sedan jag besökte. Men det var trelvligt. Hade väl gärna dansat mera, en annan gång kanske.
Kvällen avslutades med att vi fick väcka en taxichaufför som satt och sov i sin bil och fråga om han ville köra hem oss. Det ville han, vi var väl typ 90 procent av hans inkomst den natten. Halv sex låg jag i sängen. Halv sex på morgonen equals helt utdöd som art på torsdagen. Åkte till stallet och klappade på djuret. I typ tio minuter, sen hem till sängen igen. Jag är för gammal för sånt här.

I övrigt har helgen inte bjuckat på något roligt, tänkte gå ut igår men blev alldeles för seg för det, och då vet jag att jag bara kommer att stå och hata alla på stället och mina kompisar kommer undra varför de ens har mig i sin telefonbok. Så jag lät bli.

Nu tänkte jag att jag skulle köra lite ryck på uppsatsen. Alltså egentligen, tre dagar. Jag SKULLE ju kunna hinna. Om det fanns något uns av vett i mig. Alltså hinner jag väl inte. Ska skaffa ett jobb och köpa en häst istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0