Så jävla tråkigt

Just nu har jag så extremt tråkigt. Verkligen extremt. Tittar på tv, typ bara sport överallt. Och "Parlamentet". Öööö. Läser bloggar men alla har haft så fantastiskt roligt den här helgen, sååå faaantaaastiskt! så jag blir bara irriterad. Jag har haft en trevlig helg men inte helt jävla fäntästic. Migrän på valborg, körtävling på fredagen, jobb lördag och så idag. Red en annan häst i stallet och det var mysigt. Men jag kan inte trolla fram någonting fab ur det. Skit.

SÅÅÅ uttråkad. Gud. Jag vill skylla på någon. Fanny som är i Skottland och har roligt. Vänner som typ inte vill hitt på nå. Mig själv för att jag ändå inte skulle orka hitta på någonting. Jag vill bara vråla ut min frustration. UÖÖÖHHH. Boringboring. Alltså dödstråkigt. Så grått. Fult.

Kan inte någon springa hit och plinga på dörren och komma med nåt roligt besked. Det här kan duga:

- Du har vunnit 10 miljoner!!!

- Du har kommit in på en skola i Frankrike!!!

- Det brinner i en övergiven lada (ja men eld är faktiskt rätt skoj)

- En grävling slåss med en björn!!!

En grävling finns faktiskt utanför vårt hus. Den är död. Jag gick fram till den och ville gråta för att djur ska behöva dö för att bil-jävla-ister ska köra i typ 190 utanför och inte lyfta sin fula blick en sekund. Jag hatar bilister utanför vårt hus. Bilar. Dra åt helvete.

Nu kan faktiskt allt dra åt helvete, så jävla tråkigt är det!!!!





Haha det där kändes bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0