Gotta love it!

Aha jaha, woonsdag idag. Spännande. Tror jag ska räkna ut hur många onsdagar jag upplevt hittills i mitt liv. Lär ju bli ett par stycken. Denna onsdag blir nog lite roligare än de senaste jag genomlidigt (men usch, kallade jag precis mitt liv "genomlida"? Så får man inte säga), tänkte ta en drink eller sju med Ystra Syster. Lite Sturehof, lite Riche kanske. Äh jag vet inte. Har möte med min handledare imorgon klockan tre, så det är väl lugnt. i guess.

Sist jag var ute en onsdag (ååhå vad länge sen det var, känner mig som... gammal) så hade jag lektion klockan tio på torsdagen. Jag satt upp och sov. Synd bara att det märktes då vi är endast runt 13 stycken i klassen. Fick typ sminka ögon på ögonlocken. Men jaja.

Nu har jag duschat, peelat händer och fötter, målat händer och fötter (a, allt förutom naglarna) i samma färg och så ja... Min dagordning är ju så jävla spännande att jag ska fortsätta med uppsatsen. Snart blir jag galen. Det känns som om jag hamnat i helvetet och min enda uppgift för evigt är att skriva uppsats. Den blir ju aldrig klaaaar (kan vara för att jag är i stallet i stället för att skriva, men NÄE).


Liiten maaaniii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0